"jurnalul scarii C" part.10 ( 2 )

02:25 a.m. - Au trecut, poate, zeci sau sute de zile de cand imi fumez prima tigara inaintea ta, doar pentru a te mai privii 5 minute. S-au stins sute sau chiar mii de tigari in scumuiera de pe pervazul tau, tigari ce te-au privit asa cum doar eu o pot face. Au trecut milioane de clipe alaturi de tine, clipe in care am invatat ce este rabdarea, ce este bucuria, ce inseamna dor si cat de puternic este el, ce inseamna lipsa.. clipe in care m-am simtit ca un copil in clasele primare, invatand de la zero fiecare litera si descoperind lucrurile ce ma inconjoara.. dar cel mai important, clipe ce nu le regret sau nu le voi regreta vre-odata.
Astazi, astazi ceva nu a mai fost la fel. Trezindu-ma ca de fiecare data cu cateva minute inaintea ta, am realizat ca nu esti langa mine. Atmosfera din casa era diferita, un parfum de portocal plutea in aer, o cromatica diferita lumina casa. Nu stiam ce sa fac, sa ma sperii sau sa ma las ametit de parfumul calm ce invaluise pana si asternuturile. Confuz, imi iau o tigara si plec in cautarea ta, nici cativa pasi nu mi-au trebuit pentru a te gasii laga cel mai frumos brad de craciun. Era primul nostru craciun impreuna, prima noastra sarbatoare ce avea sa ne uneasca mai mult decat alte intamplari de pana acum.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu