"jurnalul scarii C" part.2

                                   Draga necunoscuta,


                        Am plecat departe de tine pentru a incerca sa'mi creez un rost in viata. Am incercat sa fug de acest orasel sa uit de toate amintirile indiferent de pozivitatea lor. Plecat fiind, amintirea ta ma chinuia in fiecare vis, facandu'ma sa te doresc din ce in ce mai mult. Toate acestea au fost pana cand privirile ni s'au intalnit din nou. Ti'am furat un zambet, o privire calduroasa, plina de vise si sperante. Zile la rand te intalneam in localul unde imi servesc cafeaua, erai la o masa distanta, singura si imi zambeai sa'mi inveselesti ziua. Intr'o zi, ai uitat pe masa un plic, am vrut sa fug dupa tine, sa'l inapoez, dar nu mare mi'a fost surprinderea sa vad pe el ca eram pentru mine. Cu o usoara retinere l'am deschis: " In general, eu ma atasez foarte repede de anumite persoane. Sunt persoane pe care nu pot sa mi le scot din minte si persoane care dupa o perioada daca nu le mai vad, le uit. De multe ori poate ca percep anumite lucruri cum nu trebuie dar cand am raspuns la ele, e clar ca nu mai e asa si incep sa aiba usor, usor, o oarecare insemnatate. Unde duce? nu pot sa raspund. Daca e de bine? nici asta nu stiu. Doar ca in momentul in care ma implic in ceva , imi asum consecintele si stiu bine ca gresesc de multe ori, dar fac asta pentru ca toate lucrurile se intampla cu un scop"
                        Trebuie sa recunosc ca am fost putin surprins ca dupa atata timp sa primesc aceste cuvinte, dar tot odata m'am bucurat afland ca in aceasta cursa spre fericire nu sunt singur. Cu aceasta scrisoare am vrut sa'ti multumesc pentru incurajarea ce ai reusit sa o transmiti si sper sa ne mai intalnim, si poate cine stie, sa ne cunoastem.

                                                                                                                             Cu drag, al tau,
                                                                                                                                    Eu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu