fragment "cum incep"


"...."intra, inca ai cheia".Fara sa mai stau pe ganduri am intrat. Parfumul lumii ei plutea in intreaga casa. Un calm de nedescris mentinea ambientul casei calde si primitoare. Ea, ea era la masa din bucatarie, ma astepta.
                        - Iti era dor de mine? De asta ai plecat si m'ai parasit in noaptea de Craciun?!Crezi ca mi'a fost usor sa raman singura? Sa nu te caut?! Te priveam zilnic cum vii sa fumezi in fata casei mele. Obsedatul! Te urasc din tot sufletul. Sunt scrumiera viselor si gandurilor tale de cacat. Toata ziua te scufunzi in pierzanie, nu razi, nu zambesti, doar tigari si cuvinte ce curg din tine ca sangele cand te tai.Traiesti intre foile tale, nu ai viata reala, doar pe hartie. Iesi, nu vreau sa te mai vad, te urasc si am sa te urasc cat timp am sa mai fac umbra pamantului asta. Iesi!
                                Eram in fata ei, fara nici un cuvant, avea dreptate. Dezarmat de cuvinte si idei, plec. O lacrima mi se scurge usor pe obraz in vantul ce batea afara. Stiam ca prea curand nu am sa mai intru in acea casa...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu