../.\..

    se intampla adesea sa te pierzi in mintile tale in timp ce savurezi o tigara, in timp ce conduci, in timp ce bei un pahar sau chiar inainte de a adormi, si plutesti intre milioane de idei, vise, sperante, dezamagiri, iluzii, greseli, certuri, impacari, iubiri, despartiri, dorinte, amagiri, deziluzii si oricare alt sinonim sau antonim la orice fel de sentiment.



"toti iubim mai putin sau mai mult, cu pasiune sau ura, cu lacomie sau daruire, in ascuns sau in ochii lumii, fals sau adevarat, oricat ar dura, oricat am simti sau nu, Tu esti un farmec al iubirii, si oricine spune asta persoanei iubite, indiferent de varsta, sex, natie, culoare, religie, orientare sexuala, orientare politica sau orice alt criteriu. iubirea este mai puternica decat credinta in zei, decat tehnologii avansate. a iubi reprezinta baza unui vis pe care fara sa realizam il creem in adancul nostru. un vis fara de care iubirea ce o purtam nu are rost. nu exista persoane sa nu iubeasca! adesea auzim <>, este imposibil, orice sentiment de atasare, de legatura cu o fiinta este un pic mai putin sau mai mult un sentiment de iubire. toti am intalnit macar odata acea persoana care ne sfasie orice bariera, orice limita si gama de idei concepute sa ne aparam pe noi. toti trecem prin asta ca aratam sau nu. si ne place, si ce ne mai place, cu toate ca 99,9% neaga chestia asta, dar daca nu ar exista acest lucru am muri in perfectiunea ce ne invaluie usor, usor in era vitezei. sincer sa fiu, eu, unul, am trecut prin aceasta "lupta" cu berierele mele si armele ei. ma bucur ca a castigat, imi plac limitele ei fara de limita. e atat de frumoasa cand se alinta, cand doarme, cand ma cearta, cand rade, cand plange, cand vorbeste, cand tace. face o mancare foarte buna si e experta mea in salate. o iubesc asa cum e, nu cum ar vrea altii sa fie. ea duce o viata normala, ca si tine, da tu cel ce citesti aberatiile altora."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu