suna ceasul?

Pariez ca fiecare om s'a intrebat macar odata "de ce dracu m'am trezit in dimineata asta"... dar din pacate nu a gasit o explicatie sau explicatia care a gasit'o nu e cea cautata...un dialog de genul ar suna cam asa:

-Ba! ce dracu m'am trezit in dimineata asta?...aaa...am pus ceasul sa sune, ok...de ce l'am pus sa sune?(aici intervine urmatorul factor...9\10 oameni care isi pun ceasul sau telefonul sa sune cu dimineata'n cap se intreaba de ce l'au pus sa sune...pierd in jur de 5 minute halband ochii rosi, care abea ii tin deschisi, pe tavan gandindu'se de ce s'au trezit la ora aia cand lor le trebuie doar 15 minute pentru a se pregati sa plece in treaba lor) ok...nu'mi bat capul la ora asta sa vad eu de ce am pus ceasul sa sune la 5 cand eu trebuie sa plec la 7...

Nici un om nu stie concret de ce isi pune ceasul sa sune...a devenit o obisnuinta. Exact cum e ceva obisnuit sa te gandesti macar odata pe zi la mancare asa a devenit si chestia asta cu ceasul. In urmatorii ani am putea sa il declaram viciu. Toti spunem ca chestia asta o facem ca sa ne trezim la timp pentru a nu intarzia la locul unde ne pierdem cateva ore bune din viata (si alea...tot in mare parte nu sunt persoane care sa inteleaga precis de ce lucreaza acolo sau de ce fac scoala...oricum asta e alta mancare de peste) dar pun pariu ca nu va ganditi la asta in momentul in care cu 5 minute inainte de a adormi iti pui ceasul sa sune...


ok! te'ai trezit dimineata la 5...iti faci o cafea din care...oricum nu intelegi prea multe..incepi sa devii imun la ea...sau eventual iti faci un ca**t din cafeaua aia...gresesti proportiile sau de genu'..dar asta se intampla rar ca la cat de mort de somn esti si cu experienta de n dimineti in spate, devii un robot de cafea...in timp ce savurezi cafeaua stai si te gandesti "ba! ce dracu fac azi?cu ce ma imbrac?cu ce ma mai fu*e la cap ala azi?in concluzie cum va fii ziua de azi?" si cu aceste intrebari in cap iti scoti capul pe geam, eventual mana sa vezi cum e vremea...incepi sa bagi vremea in origene si ii dezgropi toti mortii desi in cursul zile vei spune "chiar e buna vremea de azi"....

te duci in acel loc unde iti pierzi ore pretioase din viata...unde inca din prima saptamana devii un robot care face acelasi lucru...fara nici un gand de genul "de ce fac asta?"...dupa ce iti strangi vreo 14 kilograme de nervi...dupa ce mai ai putin si te apuci de voodoo numai sa ii se intample ceva celiu care iti fu*e fiecare zi, te retragi in caminul tau. Chef sa mai faci ceva acasa, e plecat in concediu, lipseste..e chiar disparut. Deschizi chestia aia numita televizor numai ca sa consumi curentul ca oricum tu nu esti atent la postul pe care il "urmaresti"...tu esti cu gandul in 14 mii de parti iar la televizor te uiti in gol...ajunge momentul acela in care te bagi in pat, murmuri o injuratura fara rost sau inteles, ITI PUI CEASUL SA SUNE (logic fara sa stii de ce il pui) si adormi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu